OCEAN CARE 護理產品

個人護理產品

OCEAN CARE 選用最天然原材料和保護海洋環境原則下,生產一系列護理產品給我們客戶選用。

we strive for providing high-quality products to our clients.

Samantha
客人
閱讀更多
平時為左小朋友,同埋老公濕疹問題,都要額外買多枝沐浴露比佢地用,依家一枝就可以應付一家老幼需要,方便又好用!
Joseph
客人
閱讀更多
上次租遊艇試用時已經覺得唔錯,本身屬於乾性肌膚,每次沖完涼皮膚都會又乾又痕,以為係自己保濕做得唔夠,了解左之後先發現係用開既沐浴露成份太刺激,轉用左之後真係feel到係潤!
keanna
客人
閱讀更多
最早接觸OCEANGOGO的沐浴露就覺得好好,洗淨力高之餘,洗後皮膚不乾不澀不敏感,之後再用埋佢地既洗髮露都一樣咁好,潤得黎又唔會覺得係油,岩晒我呢d受損髮質
Joe Li
客人
閱讀更多
呢枝係我第一枝物理防曬,以前用其他防曬試過起晒粒粒,佢完全冇呢個問題!
Mandy lu
客人
閱讀更多
平時出開海玩,都會搽d SPF超高既防曬,雖然效果好,但d皮膚好似完全抖唔到氣咁,但上次出海試用過OCEANGOGO枝防曬先知,原來SPF30效果都已經好好,又舒服!重點係海洋友善,岩晒我地!
Ms chan
客人
閱讀更多
至從有左bb之後都唔夠膽亂去用d產品,最怕係對bb有害,前排聽媽媽朋友介紹用佢地既個人護理產品,成份無類固醇,甲醛等,終於可以安心沖番個涼
Ally
客人
閱讀更多
天生皮膚就容易敏感起濕疹,都困擾左好耐,每次沖完涼都好辛苦,好彩之前買左佢地既沐浴洗頭產品去試,終於可以好好享受沖涼過程,用埋佢地枝防曬,都唔會話敏感,已經介紹埋身邊d濕疹朋友
上一篇
下一篇

甚麼是 OCEAN CARE?

海上管家一直致力為海洋付出愛與保護,但市面上大部份商家只會着重成本控制,完全忽略產品對海洋帶來傷害及污染。正因如此,OCEANGOGO 聯同本地知名濕疹品牌 #AMOFIA菲菲 攜手打造一系列OCEAN CARE 天然護理產品,希望為客戶帶來高品質產品,亦同時能保護我們珍貴的海洋。

OCEAN CARE 原則

100%天然

OCEAN CARE 系列產品都是全天然成份,通過英國臨床皮膚科臨床測試認證。

零污染

我們將保護海洋生態放首位,因此OCEAN CARE 產品成份都是純天然,絕不會對海洋生物構成任何污染。

高品質

我們希望將最好服務和產品提供給客戶,因此在挑選供應商十分嚴格,務求雙方理念和品質都需要一致。

合作品牌

AMOFIA菲菲

由愛而生的濕疹防敏護膚品牌

We look forward to serve you again. cheers!

OCEANGOGO 海上管家

品味出航:管家與您同行

香港九龍尖沙咀麼地道63號好時中心1115室

+852 9792 9874

cs@oceangogo.hk

© OCEANGOGO COMPANY LIMITED. ALL RIGHTS RESERVED.

×